Laatst bewerkt: 01/11/2024

Google introduceert nieuwe robots-tag: indexifembedded

Niek Hessels
Frontend guru bij Rimbu
6af515d2498b43db7088bb41ff9807b0
In dit artikel
Ook interessant

Nieuwsbrieven versturen, zo doe je dat als bedrijf

Klaar om je klanten op de hoogte te houden en om meer omzet uit je mailkanaal te halen? Dan is het hoog tijd om nieuwsbrieven in te zetten als je geheime wapen. E-mail is je directe lijn naar de klant, zonder gedoe met algoritmes en lastige concurrentie die probeert om jouw posities over te nemen. […]
nieuwsbrieven-rimbu

Waarom je website daalt in Google (en wat je er aan kunt doen)

Je hebt hard gewerkt om je website te optimaliseren en je stond eindelijk hoog in de zoekresultaten. Maar nu zie je je posities langzaam wegzakken, alsof al dat werk voor niets is geweest. Wat gebeurt er? Waarom dalen je zoekmachine posities, en belangrijker nog, hoe kun je dit oplossen? Laten we beginnen met wat goed […]
dalende-google-posities-oplossing

15 Google geheimen om hoger te scoren in de zoekresultaten

Misschien wel het grootste mysterie op Big Foot en het monster van Loch Ness na. Juist, Google Search. Iedereen gebruikt het, maar bijna niemand weet hoe het écht werkt. En dat is precies wat Google wil. Ze houden de slimste trucs voor zichzelf terwijl jij ploetert om je website hoger te krijgen. Maar maak je […]
google-search-geheimen-rimbu

Stop met het schrijven van blogs als je wil stijgen in Google!

Het klinkt misschien gek uit de mond van een marketeer, maar stop met het publiceren van nieuwe blogposts. Ja, echt. Veel bedrijven blijven maar nieuwe content pushen terwijl de oude content nauwelijks bezoekers trekt. Je website staat vol met tientallen, zo niet honderden blogposts die niet voor verkeer naar je website zorgen. Toch blijven ondernemers […]
image-4

Nieuwe website of webshop presteert slecht

Je hebt net een nieuwe website of webshop gelanceerd. Het design is strak, de content staat live en je hebt hoge verwachtingen. Maar in plaats van een stroom bezoekers en klanten blijft het stil. Geen bestellingen, geen aanvragen, en de statistieken in Google Analytics lijken wel vastgelopen! Als je nieuwe website of webshop niet presteert […]
image

Email marketing; bijna alles wat je moet weten

Emailmarketing is een complexe maar zeer winstgevende vorm van marketing, mits goed uitgevoerd natuurlijk!
Wil jij weten hoe je email inzet als marketingkanaal voor jouw bedrijf?
Dan ben je hier op de goede plek.
We nemen je graag mee in de wondere wereld van emailmarketing.

Heb je wel eens een email gekregen die precies op het juiste moment kwam? Denk aan een mailtje van een webshop over tandpasta, een nieuw filter voor je zwembad of een andere update die precies kwam toen jij het nodig had?

Dit is geen toeval! Deze email is het resultaat van slimme en goed doordachte emailmarketing.

Als ondernemer is dit marketingkanaal zeer belangrijk om je klanten op de hoogte te houden en om meer omzet te genereren met jouw bedrijf.

Op deze pagina lees je bijna alles over emailmarketing en ook hoe jij dit als ondernemer kunt inzetten voor het (her)activeren van je (nieuwe) klanten.

Cijferss

18
%
dsfgjkfdlkjgflkjgflk glgfj gdflgfjl

maar kan ook zo

89
%
gfgdfdf fdggfddfgfdg

Wat is Emailmarketing?

Emailmarketing is het sturen van commerciële e-mails naar een groep mensen via email. Het is een van de meest directe en effectieve vormen van digitale marketing. Je kunt het inzetten om klanten te informeren, betrokkenheid te vergroten en zelfs om verkoop te stimuleren.

Emailmarketing is er in allerlei soorten. Denk bijvoorbeeld aan nieuwsbrieven, campagnes, aankondigingen van nieuwe producten, of klanterservice updates. Ook het sturen van bijvoorbeeld op-voorraad-emails behoort tot de mogelijkheden van emailmarketing. Op deze manier kan je als bedrijf zeer gericht acties onder de aandacht brengen.

Bekijk ons marketing team

Het is bijvoorbeeld mogelijk om je klanten te segmenteren in speciale doelgroepen. Denk hierbij aan klanten die eerder een bepaald merk hebben gekocht in jouw webshop. Deze klanten kennen je bedrijf al en zijn dus eerder geneigd een herhaalbestelling te plaatsen. Het enige wat we hiervoor moeten inrichten is een email die precies op het juiste moment bij je klant terecht komt.

e34d40bba9519bea533fecc738a9cfb1

Personalisatie

Een van de grootste voordelen van emailmarketing is dat je super gepersonaliseerde aanbiedingen aan je klanten kunt doen.

Personalisatie gaat verder dan alleen het gebruik van de naam van de ontvanger. Je kunt je campagnes zelfs personaliseren op basis van verjaardagen of eerdere interacties. We geven je graag wat inspiratie voor het personaliseren van je emails!